استاندارد ایزو IWA1 مراکز درمانی و بهداشتی
در هر سازمانی، فعالیتها و کارهای زیادی در هم میآمیزند تا آن سازمان بتواند عملکردی قابلقبول داشته باشد. برای اینکه این عملکرد بهینه شود و سازمان به اهداف از پیش تعیینشدهاش برسد، لازم است تکتک کارها و فعالیتهای درهمتنیده شناسایی و مدیریت شوند. مراکز خدمات درمانی و بهداشتی نیز از این مورد مستثنا نبوده و میبایست فرایند ذکرشده را بر روی عملکردهای خود اعمال نمایند. فرایند مدیریت این کارها زمانی که با سیستم مدیریت کیفیت ادغام شوند، موارد زیر مورد تأکید قرار میگیرند:
- درک الزامات و قوانین و انجام آنها به نحو احسن
- در نظر گرفتن ارزشافزوده فرایندهای ذکرشده
- دستیابی به نتایج مطلوب
- بهینه ساری مداوم فرایندها بر اساس بررسیهای دقیق انجامشده
راهنمای مراکز درمانی و بهداشتی در سیستم مدیریت کیفیت استاندارد راهنمای ایزو IWA1:2005 است.
استاندارد راهنمای IWA1:2005 ، سیستم مدیریت کیفیت پایهای را در مراکز درمانی را هدف قرار میدهد. با کمک این استاندارد مراکز خدمات درمانی و بهداشتی میتوانند سیستم مدیریت کیفیت خود را توسعه داده و بهینه سازند. این مراکز با اتخاذ رویکرد فوقالذکر و تمرکز بر پیشگیری از خطاها و پیامدهای ناخواسته، کاهش موارد و فعالیتهایی که ارزش چندانی ندارند، توسعه و پیشرفت مداوم خود را تضمین مینمایند.
استاندارد راهنمای IWA1:2005 با بیشتر موارد ذکرشده در استاندارد ISO 9004:2000، راهنمای بهبود عملکرد سیستمهای مدیریت کیفیت ، تطابق دارد و درست بهمانند استاندارد ذکرشده، راهنمای مراکز درمانی در بهبود سیستم مدیریت کیفیت در راستای توسعه مداوم و افزایش رضایت بیماران از خدمات و مراکز درمانی است.
چه کسانی میتوانند از استاندارد ایزو IWA1 بهره ببرند؟
با مشاوران با تجربه ما در گروه مشاوره ایزوهلپ (isohelp) در ارتباط باشید.
اخذ ایزو IWA1 – صدور ایزو IWA1 – شرکت ایزو IWA1 – گواهینامه ایزو IWA1 – ممیزی ایزو IWA1 – مستندات ایزو IWA1 – ایزو IWA1 در مناقصه
جهت اخذ (دریافت – صدور – مشاوره – ممیزی – مستندات) استاندارد بین المللی ایزو IWA1 میتوانید با مشاوران با تجربه ما در گروه مشاوره ایزوهلپ (isohelp) در ارتباط باشید.